Los proyectos desconocidos de CETA y PEGASO, toda la historia contada desde dentro

Autor: Manuel Lage | Edita: Fundación Jorge Jove | Ano: 2016 | Colabora: IVECO | Idioma: Español e Inglés

Este libro é o resultado dun traballo de investigación sobre a evolución de Ceta e Pegaso e recompila tanto os proxectos que se materializaron como os que xamais chegaron a ver a luz. A experiencia de Manuel Lage, acumulada ao longo da súa vida entre motores, vehículos e plans de produtos, resultáronlle de grande axuda para ver e interpretar planos, datos e proxectos desde dentro, nun escenario natural, o da actividade diaria.

Este traballo de investigación obtuvo o recoñecemento internacional Cugnot Award of Distinction, entregado a Ángel Jove Capellán, fundador da Fundación Jorge Jove, nun acto celebrado en París.