GUÍA PARA EL USO DEL JURADO, Concursos de elegancia, autenticidad y conservación de vehículos históricos

Autor: Fundación Jorge Jove | Ilustrador: Carlos Taboada | Edita: Fundación Jorge Jove | Ano: 2009

Colabora: Xunta de Galicia | Idioma: Español y gallego

Esta publicación recompila información de diferentes guías desta tipoloxía de eventos coa finalidade de tratar de minimizar, na medida do posible, a subxectividade á hora de valorar os participantes.

A súa distribución realizouse  en diferentes países europeos, en América do Sur e a todos os afiliados da Federación Española de Vehículos Antigos, en colaboración con FEVA.

Esta obra obtivo un recoñecemento nacional pola FEVA, que en representación da Fundación, foi entregado a Elba Iglesias Jove nun acto celebrado en Madrid en 2010.